Visszatérés

2012.04.01. 13:00

Amint látható, 2010. 07.01-e óta nem jelent meg új bejegyzés az oldalon. Nagyon sajnáltam, hogy abba kellett hagynom, a szerzőtársaim is szép lassan kipotyogtam mellőlem, mellesleg a blog látogatottsága nem adott semmilyen ösztönző visszajelzést a számomra. Egészen mostanáig!

Amióta abbahagytam rövid blogger "pályafutásomat" rengetegszer eszembe jutott, hogy milyen jó lenne ezt, meg azt az érdekességet kiírni, de időhiány miatt sajnos lemondtam róla. Figyelembe véve, hogy előreláthatóan a jövőben több időm lesz, úgy gondoltam megpróbálom rendszeresen vezetni az oldalt. Ennek fő oka, hogy egyik nap megnéztem az oldal statisztikáját, és meglepő módon láttam, hogy napi rendszerességgel látogatják az oldalt, annak ellenére, hogy nincsen rajta új tartalom. Kisebb kutatás után még azt is felfedeztem, hogy szakdolgozatok irodalomjegyzékébe is feltüntették a blogot, mint forrást! Nem hittem a szememnek...

Remélem, hogy most semmi nem fog közbejönni, és rendszeresen fogom tudni frissíteni a bejegyzéseket. Igaz, szinte biztos, hogy napi rendszerességgel nem fogok írni, de maximum hetente biztosan.

Mellékesen megjegyezném, akárcsak az oldal nyitásakor, hogy felelősséget nem vállalok a tartalom helyességét illetően. Próbálok én is megbízható forrásokból dolgozni, de bármikor becsúszhat egy tévedés! Mielőtt valaki felhasználná hivatalos szakirodalomként (mint ahogy ezt a szakdolgozat írója is tette), ellenőrizze le az adatokat más forrásokból is.

Remélem sok embernek örömöt szerzek majd az írásaimmal, és buzdítok mindenkit, hogy kommentek formájában írja meg véleményét, esetleges javaslatait. Kezdő blogger vagyok, tanulom még mind a technikai, mind a szakmai részét ennek a műfajnak.

Jó szórakozást!

A bejegyzés trackback címe:

https://napipille.blog.hu/api/trackback/id/tr734353664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása